網絡安全既重要性

黎個bottom-up approach講一講。

人之性惡,其善者僞也。僞,爲也,矯也,矯其本性也。凡非天性而人作爲之者,皆謂之僞。故爲字「人」傍「爲」,亦會意字也。

動物生存既主要條件係繁殖下一代。自己唔死,仔女養大左,先叫完成任務。為左自己同仔女既生存,動物會:

  • 捕食食物鏈底下既生物;
  • 劃地盤:
    • 確保食物既來源;
    • 確保自己同仔女既安全。
  • 擇偶,確保仔女有最適合生存既基因;
  • 認定族群以外既都係敵方,係競爭者,所以要
    • 唔危及自己/族群安全之下,係敵人身上拎著數-搶食物
    • 劃地盤,防止敵方入侵
    • 可行既話,將敵方消滅

人類依家係動物既頂端,同其他動物既分別在於人類聰明得多,有人禽之辨。好多人類(但唔係所有)都有仁義禮智同禮義廉恥。

但,人類都殘暴得多。殺得最多人類既動物係人類。由棍棒,變成刀槍,再變成槍炮,人類每日都製造唔同既武器,用黎殺人類。核武器可以將地球炸爛,係自然界搵唔到d咁高破壞力既動物。

21世紀,網絡科技時代,除左恐怖份子用槍同子彈侵略,除左極權國家用槍同子彈對付屁民,大家已經進入核震攝時代,會死人既戰爭已經deprecated。戰爭既本質係搶食物,現代既講法係經濟資源,例如土地、石油、黃金等。依家既經濟資源已經abstract左,唔洗再實體交易,取而代之既係期貨,或者再高級d,債券。

要奪取呢d資源唔洗再有軍隊,唔洗再打仗,而係用「技巧」交易,令自己得益誠得啦。

未完

Recommendations

Last modified: 2018-12-18 12:03:52
Powered by Simple Blog