笑既同時亦應該覺得可悲

無知是福?是罪?未必。

悲哀也。

「老共唔比發牌呀。」 「老共要就要點架啦。」 問題在於語氣,某個人抱住敬畏既語氣去講呢兩句野。 冇野既,我唔知點應姐。 你咁樣講,如果唔係我識你,我仲以為你係老共既成員之一。

噢,原來你只係生活係老共腳下既屁民,自己既應得利益同福利被老共蠶食緊既同時,恨不得同老共奶鞋底。冇野既,你同老共奶鞋底隨便你,不過你唔好唔記得你點奶老共鞋底都好,老共屎都唔會比食。

「你係中國人黎架。」 「中國依家強大呀,美國佬都驚佢呀。」 哦。

你想成為中國人?唔好意思,冇人Care喎,你都唔會有任何益處,唔該晒。 睇少d CCTVB啦,唔好以為射兩炮上天就以為中國勃起。 如果中國真係好,咁點解無論大陸定香港既大部份高官,佢地都有屋企人係外國? 得罪講句,柒少陣啦。

仲有,唔止美國佬呀,我都驚中國人呀。 上面每日百五件,唔驚就假。 希望去旅行既時候,d外國人唔好以為我係大陸人,廢事失禮自己。 想好自豪咁同外國人講我係中國人,然後外國人羨慕? 計我話,等多三、四百年啦。

我覺得最難聽係呢一句: 「(條件未達成),你學咩人講政治?」 如果現實中我識你,我只會冇野講。 但係如果我唔識你,屌你老母。

不過呢,呢d野唔可以同返佢地講架 因為會引起大戰。

另外:

ICT學術研討會

圖文無關。

Recommendations

Last modified: 2016-03-12 07:15:14
Powered by Simple Blog