冗員扮工室

是咁的,前排小弟搵到份FPT Android app dev既工,但做起上黎我感覺力不從心。

因為呢,要做到同一個功能,由零開始寫app對我黎講只係需要一兩個禮拜,但對住依家呢個app,係上面另加功能竟然晒左我三個禮拜都未搞掂,我諗應該有呢三個因素:

  • 上一手d code太爛
    • System.gc()
    • 不明所以既crash
  • Android UI難搞
  • 太耐冇人執過,library過晒時
    • 例如現有VLC library版本限死左我set targetSdkVersion22
    • 要Upgrade VLC library,d code有排改
    • 好多方便我既新AppCompat api得新版先有

當然其實我成日都懷疑自己能力唔夠,因為我真係唔係太擅長寫android app的…我諗應該係自己自信心唔夠掛。

希望呢幾日拿拿臨改掂呢隻app快d出街,以後返工唔洗再對住同一個甜網。唔知幾時我先可以有一隻我自己由零親手操刀既app呢?

Recommendations

Last modified: 2016-12-29 19:08:51
Powered by Simple Blog