小學雞思想

由細到大,我地都被灌輸好多普羅大眾都認同既價值觀, 包括要奉公守法,愛護環境,好人有好報,惡人有惡報等。

人大個左, 對呢個世界,或者身邊既人既瞭解多左, 就發現呢個世界上有好多大人做既事,都違背左自己既價值觀。

最簡單既例子係執到銀包,普世價值係拾金不昧。 對於自己黎講,其實係一件麻煩事,因為要交去警署。 身邊總有人會認為你蠢,「地上執到寶,問天問地羅唔到」, 並且他地好奇點解要麻煩自己交銀包去警署。

「因為拾遺不報係罪。」 「人地既錢/證件/相係晒入面,對人地黎講佢又麻煩又傷心,對於自己黎講唔好意思keep/dum。」 「交左警署3-4個月冇人認領就可以渣正牌羅走佢d錢,同自己利益冇衡突,更何況我又唔係等錢洗。」

政治/環境層面,某國工業缺乏監控,污染嚴重。 污染令民眾身體出現問題,同時破壞自己國家既風景。 污染物更飄去其他地區/國家,令其他地區/國家既居民食唔安坐唔落。 點解會缺乏監控?金錢利益。

用比較本土既例子。 某個城市既一班高官因為金錢利益,將所有本土既資源, 小至奶粉、床位等雞毛蒜皮既資源, 大至學位、居民身份等對人有終身影響既資源。 幾乎拱手相讓比某國。

果班高官做既錯係岩定係錯? 如果佢地做既野係岩,咁點解果個城市既人會怨天怨地? 如果佢地做既野係錯,咁點解佢地仲未有報應?

小人我都係一個重視利益既人,只不過我重視既利益係長遠並且sustainable既。 有人做d違背我利益既野,我都會感覺好唔舒服。 我只可以咁講,若然未報,時辰未到。

係咪我出世果個年代公民教育做得太好,搞到我呢代唔重視金錢利益,唔短視, 定係普世價值本身有問題,金錢利益應該極需被重視,並且我地應該做一個短視既人?

Recommendations

Last modified: 2016-03-12 07:15:14
Powered by Simple Blog