I am too old for Minecraft

Minecraft呢隻電子遊戲真係好得意, 見到大家玩紅石,起野,開server玩。 大家玩得咁開心,我都真係幾羨慕。

我都想係Minecraft用一磚一瓦砌自己既理想世界出黎。 技術我係冇,但我可以學、可以練。 時間都唔係冇,我可以搾出黎。 問題就係光陰同熱誠,呢兩樣野唔係永恆。

每次經過樓下公園,就會見到d幾細個既細路仔係到玩。

樓下公園係一個充滿童年回憶既地方, 以前仲係讀緊小學既時候, 每日放學,除左睇卡通之外,最開心就係去公園同人玩。 有時候會同人玩捉依因,有時候會睇人打GBA。

大家三唔識七,但係係公園大家都係聚埋一齊玩, 只可惜以前科技冇咁發達,做friend只係做到一日。

依家,大個少少既細路都唔會去樓下公園玩。 佢地會玩電子遊戲,當中玩Minecraft既細路係最多。

每一個Minecraft server都係一個公園, 大家三唔識七,但係係Minecraft server入面大家都係聚埋一齊玩, 只可惜依家科技咁發達,素未謀面就可以做friend, 做friend太簡單,大家都冇乜友情可言。

公園整到有大有幾靚都好,我都最多只會逗留一陣, 影下相,欣賞下風景,都係人生樂事之一。 同小朋友玩就免了,大家唔係同一個年代既人。

Recommendations

Last modified: 2016-03-12 07:15:14
Powered by Simple Blog